Дата и час: 21 Яну 2018, 05:20

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 48 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: ?????????????
МнениеПубликувано на: 05 Май 2009, 22:51 
Offline
Потребител
Аватар

Регистриран на: 05 Сеп 2008, 14:09
Мнения: 110
zott написа:
аз имам пък друг проблем мога да пращам но не мога да получавам някакви идеи?








значи,пращат ми но ми показва само conecting gprs..... и никаква реакция след това машината е IPAQ 614c/ маи беше с WM6.1.пробвах с автоматичните но без промяна след това пробвах с линка от темата но отново без промяна.а версията на arcsoft мисля че е 4,2,10,4


От това което пишеш, да разбирам, че си имал настройки от оператор (който и да е ТОЙ!), преди да инсталираш тези? Ако е така, направи хард ресет и инсталирай.

_________________

fixOperaFlash
PingBox2
NetInfoBox
Mtel/Globul/Vivatel WAP&MMS

_________________

HTC Diamond 2
OS: Windows Mobile 6.5
Radio: 4.49.25.57
Hard-SPL: 1.83.OliNex


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Май 2009, 16:09 
Offline
Потребител
Аватар

Регистриран на: 05 Сеп 2008, 14:09
Мнения: 110
Подновен е инсталатора на настройките за Вивател.

_________________

fixOperaFlash
PingBox2
NetInfoBox
Mtel/Globul/Vivatel WAP&MMS

_________________

HTC Diamond 2
OS: Windows Mobile 6.5
Radio: 4.49.25.57
Hard-SPL: 1.83.OliNex


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Май 2009, 21:13 
Offline
Новобранец

Регистриран на: 10 Ное 2008, 23:32
Мнения: 3
Здравейте...Имам следния проблем-от около половин година има HTC touch PRO и не мога да пратя MMS с него.Абонат съм на Глобул.Вкарвах всякакви настройки и не става и не става...Имам интернет през GPRS, значи проблема не е в липсата на нет...пробвах с каб-файлчето-отново греда javascript:emoticon(':(') Днес си направих следния опит-сложих СИМ карта Прима на Мтел,вкарах настройките и ...ГООООЛ-получи се -успях да пратя 2 ММС-а... от което следва че проблема не е в телефона а в настройките на оператора...След това се обадих на номер 123 на сътрудник на Глобул-момчето беше любезно-на въпроса ми дали не трябва някак да ми активират услугата ММС,ми отговори че не е необходимо,може би съм изтрил настройките и прочие бла-бла-бла...каза ми да пратя смс със текст ммс на номер 100 и ще ги получа и няма проблем...направих го и в отговор получих следния смс-"Съжаляваме но Вашият телефон не поддържа желаната услуга." :twisted: Е как телефона ми не поддържа ММС,като половин час по-рано пратих два,само че с карта на Мтел???Това ако не е нагла лъжа и липса на желание за задоволяване на интересите на клиентите какво е??? :evil: Така че моля за помощ-някой ако има същия модел телефон и е жертва на Глобул нека помогне...както някой някъде тук беше писал–"Хората пращат ммс-и от Моторола...пък аз..."javascript:emoticon(':(')Благодаря предварително за отделеното внимание!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Май 2009, 23:23 
Offline
Global moderator
Аватар

Регистриран на: 06 Дек 2005, 23:03
Мнения: 684
Device: X10
Чак пък жертва се изкара. Те не те лъжат. Просто системата им не ти разпознава телефона коректно и за това ти връща това съобщение.

С тази карта на глобул, пращал ли си някога ММС-и с друг телефон? Ако не, обади се пак на оператор, кажи им, че системата не те разпознава и не получаваш автоматичните настройки и че искаш да ти активират ММС-а. После ползвай cab-чето.

_________________
"While vile mutants still draw breath, there can be no peace. While obscene heretics' hearts still beat, there can be no respite. While faithless traitors still live, there can be no forgiveness."
- Legiones Astartes Silver Skulls' Catechism of Hate, Verse 1 of XXV


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Авг 2009, 13:15 
Offline
Новобранец

Регистриран на: 03 Авг 2009, 13:07
Мнения: 5
някой пробвал ли е да влиза със настройките на Globul. Аз имам проблем, дава ми една и съща грешка със CAB файла и с ръчното им въвеждане : Cannot Connect, no modem at above number. To check your connection settings and change them if needed, tap settings.
телефона е QTEK 9100 със WM5.0


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2009, 16:30 
Offline
Потребител
Аватар

Регистриран на: 05 Сеп 2008, 14:09
Мнения: 110
noovas написа:
някой пробвал ли е да влиза със настройките на Globul. Аз имам проблем, дава ми една и съща грешка със CAB файла и с ръчното им въвеждане : Cannot Connect, no modem at above number. To check your connection settings and change them if needed, tap settings.
телефона е QTEK 9100 със WM5.0


Настройките работят, опитай с рестарт и пиши какво става.

_________________

fixOperaFlash
PingBox2
NetInfoBox
Mtel/Globul/Vivatel WAP&MMS

_________________

HTC Diamond 2
OS: Windows Mobile 6.5
Radio: 4.49.25.57
Hard-SPL: 1.83.OliNex


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2009, 21:18 
Offline
Новобранец

Регистриран на: 03 Авг 2009, 13:07
Мнения: 5
нестава и с рестарт.
CAB файла съм го инсталирал в DEVICE ( имаше възможност в Network и MEMORY CARD). Нали в DEVICE трябва да бъде?
На Connections ->Manage existing connections ми излиза Globul, давам connect , започва да се връзва и след втория опит излиза:Cannot Connect, no modem at above number.... от менюто select networks пробвах със GLOBUL WAP GPRS и GLOBUL ISP. Също променях от GPRS settings PAP и CHAP authentication
да не би да трябва от глобул да ми разрешат GPRSa.... аз им званях преди време ама операторките хептен нищо не разбират.... пробвал съм и в Германус и Офис1.
да не би някъде да има разрешаване на модема....


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2009, 22:19 
Offline
Потребител
Аватар

Регистриран на: 05 Сеп 2008, 14:09
Мнения: 110
noovas написа:
нестава и с рестарт.
CAB файла съм го инсталирал в DEVICE ( имаше възможност в Network и MEMORY CARD). Нали в DEVICE трябва да бъде?
На Connections ->Manage existing connections ми излиза Globul, давам connect , започва да се връзва и след втория опит излиза:Cannot Connect, no modem at above number.... от менюто select networks пробвах със GLOBUL WAP GPRS и GLOBUL ISP. Също променях от GPRS settings PAP и CHAP authentication
да не би да трябва от глобул да ми разрешат GPRSa.... аз им званях преди време ама операторките хептен нищо не разбират.... пробвал съм и в Германус и Офис1.
да не би някъде да има разрешаване на модема....


Добър вечер,

Няма значение къде инсталираш .cab файла в този случай, но Device ни устройва напълно.
Самият факт, че имаш GLOBUL WAP GPRS и GLOBUL ISP, не говори добре :) Сега:
1. Uninstall на моите настройки от Settings / Remove programs
2. Влизаш в Settings \ Connections \ и триеш всичко каквото видиш останало
3. Рсетартирай
4. Инсталирай отново настройките (надявам се че си подбрал тези за твоя оператор :) )
5. Виж как са сега нещата
6. Пиши (ако предното не помогне, те чака HReset)

Успех

п.п. Да, все още (макар и в редки случаи), е необходимо активирането на услугата от оператор.

_________________

fixOperaFlash
PingBox2
NetInfoBox
Mtel/Globul/Vivatel WAP&MMS

_________________

HTC Diamond 2
OS: Windows Mobile 6.5
Radio: 4.49.25.57
Hard-SPL: 1.83.OliNex


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2009, 22:36 
Offline
Новобранец

Регистриран на: 03 Авг 2009, 13:07
Мнения: 5
Uninstall-нах ги и изтрих всичките networks от Advanced менюто... restart-нах, инсталирах наново, появиха се GLOBUL WAP GPRS, GLOBUL ISP и GLOBUL MMS GPRS, пробвах с първите две но същия проблем си остава.....
Чесно да ти кажа несъм обеден че и с hardreset ще стане, преди около половин година казах на един колега за този проблем и той реши да пробва с неговия телефон HTC и настройките на GLOBUL, същате грешка му даваше и на него, след като сложи карта на vivatel интернета тръгна.... обаче не се сещам дали Глобулската карта беше мойта или друга....може да е от картата..... утре ще пробвам с Mtel карта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2009, 23:02 
Offline
Потребител
Аватар

Регистриран на: 05 Сеп 2008, 14:09
Мнения: 110
noovas написа:
Uninstall-нах ги и изтрих всичките networks от Advanced менюто... restart-нах, инсталирах наново, появиха се GLOBUL WAP GPRS, GLOBUL ISP и GLOBUL MMS GPRS, пробвах с първите две но същия проблем си остава.....
Чесно да ти кажа несъм обеден че и с hardreset ще стане, преди около половин година казах на един колега за този проблем и той реши да пробва с неговия телефон HTC и настройките на GLOBUL, същате грешка му даваше и на него, след като сложи карта на vivatel интернета тръгна.... обаче не се сещам дали Глобулската карта беше мойта или друга....може да е от картата..... утре ще пробвам с Mtel карта


Ти някога ползвал ли си тази услуга с тази карта? Ако не: обади се на оператор и ги помоли да ти проверят статуса на GPRS услугата.

_________________

fixOperaFlash
PingBox2
NetInfoBox
Mtel/Globul/Vivatel WAP&MMS

_________________

HTC Diamond 2
OS: Windows Mobile 6.5
Radio: 4.49.25.57
Hard-SPL: 1.83.OliNex


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Авг 2009, 18:11 
Offline
Новобранец

Регистриран на: 03 Авг 2009, 13:07
Мнения: 5
Днеска им званнах, пратиха ми два есемеса с настоиките. Бяха абсолютно същите като твойте с мин разлика, не предполагах че ще стане но изтрих старите и въведох новите.... рестартнах.... и всичко вече работи...... ето съдържанието на есемесите 1:1
Start>Settings>Connections>Conections
My ISP>Add new modem connection>Make new connection:Enter a name for the new connection: Globul GPRS
Select a modem: Cellular line (GPRS)
Next>Access point name: globul
Next>user name: globul
Password: ne se pishe nishto
Domain: ne se pishe nishto
Finish
My work Network>Edit my proxy server>
Proxy server:192.168.88.11> Advanced> HTTP> Server:192.168.88.11> Port: 8004> OK> OK>

Ресетнах и трагна :P , 10Х


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2009, 00:24 
Offline
Потребител
Аватар

Регистриран на: 05 Сеп 2008, 14:09
Мнения: 110
noovas написа:
Днеска им званнах, пратиха ми два есемеса с настоиките. Бяха абсолютно същите като твойте с мин разлика, не предполагах че ще стане но изтрих старите и въведох новите.... рестартнах.... и всичко вече работи...... ето съдържанието на есемесите 1:1
Start>Settings>Connections>Conections
My ISP>Add new modem connection>Make new connection:Enter a name for the new connection: Globul GPRS
Select a modem: Cellular line (GPRS)
Next>Access point name: globul
Next>user name: globul
Password: ne se pishe nishto
Domain: ne se pishe nishto
Finish
My work Network>Edit my proxy server>
Proxy server:192.168.88.11> Advanced> HTTP> Server:192.168.88.11> Port: 8004> OK> OK>

Ресетнах и трагна :P , 10Х


Здравей,

Аз не открих разлика с моите настройки... Просто предполагам, че някой се е сетил да ти активира услугата :)

aDEO

_________________

fixOperaFlash
PingBox2
NetInfoBox
Mtel/Globul/Vivatel WAP&MMS

_________________

HTC Diamond 2
OS: Windows Mobile 6.5
Radio: 4.49.25.57
Hard-SPL: 1.83.OliNex


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Авг 2009, 00:37 
Offline
Потребител
Аватар

Регистриран на: 04 Дек 2007, 14:32
Мнения: 20
Благодаря,
идеята е страхотна, така всеки хард ресет ще е с една идея по бърз и приятен :bow:

_________________
spv m3100+2gbKingston+holux m1200


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Окт 2009, 21:49 
Offline
Потребител

Регистриран на: 19 Сеп 2009, 08:59
Мнения: 12
Здравейте,
яви ми се следния проблем - въведох ръчно настройките за GPRS на Мтел, на Омнията ми и всичко тръгна и вървеше ОК. След 2-3 дни без видима причина не можех да отворя нито една страница през операта, а единствената връзка с интернет е обновяването на метеорологичните условия. Влязох в сайта на Мтел (там също има КАБ файл с настройки) инсталирах файла, но нищо не се промени към по-добро. Идеи?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2009, 11:58 
Offline
Потребител
Аватар

Регистриран на: 05 Сеп 2008, 14:09
Мнения: 110
Lqlik написа:
Здравейте,
яви ми се следния проблем - въведох ръчно настройките за GPRS на Мтел, на Омнията ми и всичко тръгна и вървеше ОК. След 2-3 дни без видима причина не можех да отворя нито една страница през операта, а единствената връзка с интернет е обновяването на метеорологичните условия. Влязох в сайта на Мтел (там също има КАБ файл с настройки) инсталирах файла, но нищо не се промени към по-добро. Идеи?

Опитай с пинг до сайта който не ти се отваря. Ако имаш пинг до там през GPRS-a на Мтел, то проблемът ти остава в Операта. В противен случай, остава проблемът да е от настройките. Виж в подписът ми има програма, писана преди около година по темата (PingBox2), като ползвай Full версията.
Ако ползваш моите, то мога да те уверя, че нямат общо с липсата на интернет в браузъра ти... за тези от оператора - ще трябва да им се обадиш да питаш тях.

Що се отнася до настройки на браузъра: провери в opera.ini файла (в главната директория на Opera) за това какво ползваш в секция [Network]. Ако ползваш по-нова версия (9.7 по-новите билдове), то този файл ще ти липсва, за сметка на ключ в регистрите:
Код за потвърждение:
HKLM\Software\Opera\Prefs\Network

Там следните ключове трябва да изглеждат по този начин:
Код за потвърждение:
Check Local HostName = 1
Conn Mgr Auto Detect Network = 1

Разкарай редовете с Proxy ако има такива и рестартирай устройството преди да пробваш отново.

Ако проблемът не е в настройките, ще те помоля да отвориш нова тема. Благодаря!

aDEO

_________________

fixOperaFlash
PingBox2
NetInfoBox
Mtel/Globul/Vivatel WAP&MMS

_________________

HTC Diamond 2
OS: Windows Mobile 6.5
Radio: 4.49.25.57
Hard-SPL: 1.83.OliNex


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 48 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron